|
- držitel licence SPL.
- úspěšné absolvování lékařské prohlídky II. třídy u sportovního lékaře s příslušným oprávněním.
- výcvikové osnovy AK-PL (min 40 hodin teorie a min. 13,5 hodin létání)
- typ letadla ve výcviku - L13SE - Vivat
- smlouva o výcviku mezi uchazečem a leteckou školou
- Turistický motorový kluzák -
Motorový kluzák je obvykle složen z draku běžného kluzáku a pomocného motoru, který umožňuje vzlet.
Ve většině případů motorové kluzáky využívají tah motoru,
aby se přesunuly do oblasti s výskytem termických proudů (nebo jiného způsobu stoupání vzduchové hmoty),
kde vypnou motor a pokračují v klouzavém letu. Tato letadla je možné využít k navigačním a turistickým letům, podobně jako "plnokrevná" motorová letadla.
Vivat je tak trochu výjimkou a spíše něž kluzákům se blíží motorovým letadlům. Využívá se převážně pro turistické a navigační lety.
- Výhody TMG -
- Menší finanční náročnost, jak na výcvik pilota, tak i na následné rekreační a sportovní létání po získání pilotního průkazu.
- Předepsaná letová doba během výcviku pouze 20 hodin.
- Méně náročná zdravotní způsobilost (2. třída letecké zdravotní způsobilosti).
|
- Po podepsání smlouvy, Vám přidělíme zkušeného instruktora, který provádí teoretický i praktický výcvik (doporučujeme absolvování základního teoretického kurzu v zimních měsících v Aeroklubu Kladno)
- Individuální přístup instruktora k žákům. Organizace výcviku probíhá po domluvě žáka se svým instruktorem.
- Během základního výcviku získá uchazeč všechny potřebné dovednosti pro získání licence TMG (provedení bezpečného vzletu, letu po okruhu a přistání, řešení nouzových situací, technika pilotáže, navigační lety a přelety na jiná letiště, apod.)
.
- Výcvik probíhá dle platné výcvikové osnovy AK-PL. Předepsaný počet hodin náletu a počet startů tímto závazným předpisem je pouze nutné minimum. Počet hodin může být navýšen, a to na základě žádosti samotného žáka, nebo na základě doporučení instruktora.
( V praxi bývá, u většiny uchazečů o licenci, nálet vyšší . Na další úlohu postoupíte vždy, až po bezpečném zvládnutí předchozího výcviku).
- Vždy se snažíme, podrobnými předletovými a poletovými rozbory, o co možná nejkvalitněší provedení výcvikového letu. Tento přístup k výcviku zefektivní Váš postup a v neposlední řadě snižuje finanční náročnost výciku.
- V ceně letové hodiny je zahrnuto pojištění letadla pro výcvik, palivo, instruktor, letištní poplatky. Letová doba se počítá od vzletu do přistání (nepočítá se pojíždění po provozních a pojížděcích plochách).
- Po absolvování celého bloku teoretické výuky a letového výcviku je naší leteckou školou žáku dohodnut termín zkoušek pro získání pilotní licence TMG.
|
|
---|